Her lidt historien om bilen. Først papirerne om registreringen.
Toldvæsenets Attest vedrørende Omsætningsafgift af Motorkøretøjer fortæller at bilen blev indregistreret den 30. juli
1931 til Hr. Sadelmager V. Knudsen, Ans. - klik på billedet for at gøre det større.
Her lidt historien om bilen.
Først papirerne om
registreringen.
Toldvæsenets Attest
vedrørende
Omsætningsafgift af
Motorkøretøjer fortæller at
bilen blev indregistreret den
30. juli 1931 til Hr.
Sadelmager V. Knudsen,
Ans. - klik på billedet for at
gøre det større.
Her lidt historien om bilen. Først papirerne om
registreringen.
Toldvæsenets Attest vedrørende
Omsætningsafgift af Motorkøretøjer fortæller at
bilen blev indregistreret den 30. juli 1931 til Hr.
Sadelmager V. Knudsen, Ans. - klik på billedet
for at gøre det større.
Her lidt historien om bilen. Først papirerne om registreringen.
Toldvæsenets Attest vedrørende Omsætningsafgift af Motorkøretøjer fortæller at bilen blev
indregistreret den 30. juli 1931 til Hr. Sadelmager V. Knudsen, Ans. - klik på billedet for at
gøre det større.
Registreringsattest fra den 11. september 1963.
Det fremgår heraf af bilen blev registreret første gang 30/7-1931 under nummeret T2886.
Videre at den seneste var registreret 29/6-1961 under nummer RJ 24.118
Registreringsattest fra den
11. september 1963.
Det fremgår heraf af bilen
blev registreret første gang
30/7-1931 under nummeret
T2886.
Videre at den seneste var
registreret 29/6-1961 under
nummer RJ 24.118
Registreringsattest fra den 11. september
1963.
Det fremgår heraf af bilen blev registreret første
gang 30/7-1931 under nummeret T2886.
Videre at den seneste var registreret 29/6-1961
under nummer RJ 24.118
Registreringsattest fra den 11. september 1963.
Det fremgår heraf af bilen blev registreret første gang 30/7-1931 under nummeret T2886.
Videre at den seneste var registreret 29/6-1961 under nummer RJ 24.118
På bagsiden er registreret at bilen er udmeldt af registret 22. januar 1968.
Det var på den tid svært at få synet disse gamle vogne. De blev kasseret på stribe p.g.a. bremser og lys. Man
ønskede simpelthen ikke disse gamle køretøjer skulle køre i trafikken længere.
På bagsiden er registreret at
bilen er udmeldt af registret
22. januar 1968.
Det var på den tid svært at få
synet disse gamle vogne.
De blev kasseret på stribe
p.g.a. bremser og lys. Man
ønskede simpelthen ikke
disse gamle køretøjer skulle
køre i trafikken længere.
På bagsiden er registreret at bilen er udmeldt af
registret 22. januar 1968.
Det var på den tid svært at få synet disse gamle
vogne. De blev kasseret på stribe p.g.a. bremser
og lys. Man ønskede simpelthen ikke disse
gamle køretøjer skulle køre i trafikken længere.
På bagsiden er registreret at bilen er udmeldt af registret 22. januar 1968.
Det var på den tid svært at få synet disse gamle vogne. De blev kasseret på stribe p.g.a.
bremser og lys. Man ønskede simpelthen ikke disse gamle køretøjer skulle køre i trafikken
længere.
Det næste jeg ved om bilen er at den blev købt af Hans Jørgen Enemark i 1974 for 4.000 kr. Hans Jørgen har ført
meget nøjagtige registreinger af udgifterne ved istandsættelse
Det næste jeg ved om bilen
er at den blev købt af Hans
Jørgen Enemark i 1974 for
4.000 kr. Hans Jørgen har
ført meget nøjagtige
registreinger af udgifterne
ved istandsættelse
Det næste jeg ved om bilen er at den blev købt af
Hans Jørgen Enemark i 1974 for 4.000 kr. Hans
Jørgen har ført meget nøjagtige registreinger af
udgifterne ved istandsættelse
Det næste jeg ved om bilen er at den blev købt af Hans Jørgen Enemark i 1974 for 4.000 kr.
Hans Jørgen har ført meget nøjagtige registreinger af udgifterne ved istandsættelse
Jeg har lagt bilag vedrørende istandsættelse ind i billedalbum hvor der
tillige er billeder fra restaurering og de første løb vi deltog i:
Jeg har lagt bilag
vedrørende istandsættelse
ind i billedalbum hvor der
tillige er billeder fra
restaurering og de første løb
vi deltog i:
Jeg har lagt bilag vedrørende istandsættelse ind
i billedalbum hvor der tillige er billeder fra
restaurering og de første løb vi deltog i:
Jeg har lagt bilag vedrørende istandsættelse ind i
billedalbum hvor der tillige er billeder fra restaurering
og de første løb vi deltog i:
Ford A 1931